divendres, 3 de juny del 2016

VAIG ANAR AL MUSEU MIRÓ






Quan vaig anar al museu Miró i vaig veure escultures molt estranyes, hi havia una escultura molt estranya, una cadira rodona i una quadrada, a sobre hi havia una capsa de ferro i a sobre de la cadira rodona hi havia un ou fet de ferro. Desprès vam anar al taller i vam construir una maqueta, cadascú tenia una maqueta per construir però per grups, jo anava amb la Joana, l´Alejandro, la Emily, l Iker, el Rubén i la Claudia. Quan tots vam acabar de fer las maquetes, les vam ajuntar i ens van donar a tots uns llapis especials i ens van donar com una cartolina de plàstic on hi havia dibuixat el museu sencer, el vam repassar i quan vam acabar vam anar a una plaça i vam jugar fins que van venir els de l’altre classe. Desprès vam dinar i quan vam acabar vam jugar una estona. Quan la meva mestra ens va dir a tots els nens ens anem, tots vam recollir i ens vam anar al metro per tornar al col·legi. Quan vam arribar al col·legi vam jugar una estona i desprès a les cinc vam sortir per la porta de P3 i ens vam anar tots a casa.


LUCIA RODRIGUEZ 3rA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada