dijous, 2 de juny del 2016

MUSEU MIRÓ

Hola sóc en Ronny i ara us explicaré la sortida que hem fet al Museu Miró.

Primer que tot vam agafar el metro i desprès l'autobús. Quan vam arribar al museu cada curs es va separar, fent cadascun una activitat diferent, també vam jugar en el parc entre d’altres coses. Desprès vam entrar al museu Miró i vam anar al pati de l’olivera. Una mica més tard, tots nosaltres vam anar al pati de l’aigua, era molt bonic i estava feta de pintura blava i també hi havia una aixeta d’on sortia aquesta pintura que semblava aigua.

També vam anar a la sala de les escultures, allà hi vaig veure estàtues que semblaven caps d’estrella de mar. Vam passar per unes escales molt altes, quan vaig arribar a l’últim pis es veia Barcelona, va ser molt  bonic perquè es veien tots els edificis, pisos, cases, arbres de la muntanya i els camps.

Vam fer una taller, on havíem de dividir-nos en tres grups de set nens, havíem de fer una maqueta muntant com un puzle gran i quan el veies semblava una casa de lego o de nines. El meu grup va ser el primer en acabar la maqueta i ens va quedar molt maco.

I per últim, vam repassar una cartolina del pla del Museu Miró, era com un plàstic molt especial que s’havia de repassar amb un llapis especial.


Aquesta excursió va ser molt divertida, vaig aprendre moltes coses i m’ho vaig passar genial amb el companys de classe i el meu mestre.




Ronny Fernandez Ureña


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada