dimarts, 7 de juny del 2016

EXTRAESCOLAR DE BALLET


Ballet
Hola nens i nenes em dic Alejandra López sóc de la classe dels diables 4t B. Avui us diré què faig a ballet. Primer escalfem les mans,els braços i les cames.
Després practiquem els balls que son moltíssims i molt bonics.
Les meves profes es diuen Katia i Montse. Les meves companyes es diuen: Julia, Silque, Maria, Teresa, Sonia, Sofia, Berta i jo.
Alguns divendres vaig a una escola que es diu Tecla Sala per preparar els balls amb altres nens i nenes. Uns dissabtes a un teatre per escalfar amb una altra professora.
Hi ha molts balls però el que més m'ha agradat és el de Mèxic que ens ha costat moltíssim.
Nosaltres només fem ballet els dimarts i dijous. Em sembla poc però està bé. Us recomano moltíssim ballet i no només és per a nenes.

ADÉU. FINS UNA ALTRA!!! 
Alejandra López Vega
ELS DIABLES, 4T B


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada