dijous, 5 de maig del 2016

EL DIA DE SANT JORDI


EL DIA DE SANT JORDI




Hola soc en Marc, un alumne de la classe del Geganters.

El dia de Sant Jordi teníem que porta una joguina al cole, quan vam pujar a classe, les vam deixar totes a un racó. La mestra ens va donar un full per fer un dibuix de Sant Jordi. Ens va dir que tindríem més temps de pati. Alguns com jo van acabar el dibuix.

En el pati, tots els nens vam creure que s'havia anul·lat, perquè ens havien cridat a fer files. I era per avisar-nos que els que no avien acabat el dibuix tenien que anar a classe per acabar-lo.

A les dotze vam anar a agafar els premis de uns contes que havíem escrit fa molt de temps i a mi no em van donar cap.

Per la tarda vam estar jugant tota l'estona. Jo vaig jugar a un joc de «Star Wars», és la serie que mes m'agrada. M'ho vaig passar bomba!



















MARC PÉREZ 3rA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada