dijous, 12 de maig del 2016

SANT JORDI





Hola companys sóc el David i us explicaré el que vam fer el dia 22 d’abril, que vam celebrar Sant Jordi  a l’escola.
Quan vam arribar vam començar a parlar sobre la llegenda de Sant Jordi en anglès, per explicar-li a l’Ellise. Després vam començar a fer un dibuix. Jo vaig fer a Sant Jordi i el drac lluitant. Qui no acabàvem després del pati seguíem fent el dibuix. Quan l’acabàvem,  portàvem el dibuix al mestre perquè el penges al passadís i tornàvem al pati.
Després d’una estona vam anar a l’auditori al concurs Alfonso Corral d’escriptura, a saber els guanyadors i a recollir els premis. Primer, els nens de 1r i 2n de la ESO, ens van fer una versió de la llegenda de Sant Jordi, i var ser molt xula. Vam començar a dir els premiats del memorial Alfonso Corral i, per mala sort, no vaig quedar dels primers, però uns amics meus si: L’Olga , l’Arnau, la Irene i la Claudia.
Vam anar a dinar, i a la tarda vam estar una hora fent jocs de taula i l’altre al pati fent un berenar amb galetes.
Va ser un dia divertit. Em va agradar molt!!!!!                               
David Cabello
4tA Els Castellers 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada