dijous, 26 de maig del 2016

MÚSICA


Hola sóc la Queralt i us explicaré  en que consisteix la meva activitat  extraescolar.

Jo faig llenguatge musical i piano. Al dilluns faig llenguatge musical i el dimecres aprenc a tocar el piano

En el  llenguatge musical faig dictats, faig polirítmies consisteix en picar a la taula ritmes segons el que fica al llibre , també aprenc a portar el compàs, el compàs pot ser 2/4,3/4 o 4/4 . També practiquem solfeig on cantem les notes mentre portem el compàs.

I el dimecres toco el piano a l’aula de música amb la Judith, que es la meva “profe” i també de llenguatge musical. A la meva extraescolar toco moltes partitures, cançons i també faig creacions pròpies. Les creacions són per l’examen.

També tinc un  llibre que és per fer exercicis de piano i dos de partitures i cançons per anar aprenent.

Queralt Ginesta Gorro


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada