divendres, 20 de maig del 2016

LA PATRONA

LA PATRONA


Hola nens i nenes em dic Arnau i ara us vaig a explicar la celebració de la patrona de la nostra escola.

El dia 6 de maig anàvem a fer la cursa de la patrona però va ploure,llavors vam fer jocs matemàtics de taula en grups  fins a les 10 del matí.

De 10 a 11 vam veure la pel·lícula de Hotel Transilvània 2 i vam riure molt perquè era molt divertida.

A les 11 el patí va durar mes estona que els dies normals.
Després vam fer un taller on vam formar un trencaclosques sobre els refugiats. En els grups estavem barrejats nens de segon i quart. A  mi em va tocar amb la Mireya, la Ceya, laTammy ,la Katty, i l’ Alejandro.

Vam anar a dinar com cada dia i en acabat vam anar al pati.

A les tres de la tarda vam fer jocs de taula que tenim a la classe i a les quatre ja vam anar a oferir les flors blanques a la Mare de Déu dels Desamparats que havíem portat de casa. A mi em va tocar anar amb la Mireya i la Tammy.

Aquell dia m’ho vaig passar Super bé

I AIXO ÉS TOT, ADEU
Arnau Suárez Alvarez
Els castellers 4A




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada